Oferta pracy Główny Księgowy Luty 2020
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku
ul.Częstochowska 31, 46-040 Ozimek
__________________________________________________
(pieczątka nagłówkowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ozimku)
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ozimku
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
głównego księgowego
Wymiar etatu: ½ etatu
Miejsce wykonywania pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku, 46-040 Ozimek,
ul. Częstochowska 31
Nazwa stanowiska: Główny Księgowy
I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
-
posiadanie polskiego obywatelstwa;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
ma odpowiedni staż pracy i kwalifikacje to znaczy:
-
ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
-
ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
-
-
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
-
nie był/a prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
-
znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej:
Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenia w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego;
-
znajomość zasad obsługi jednostki budżetowej;
-
biegła znajomość obsługi komputera oraz programów: "Kadry + Płace + Przelewy + Zlecone, Finanse DDJ firmy Progman, Płatnik, JST Doskomp, obsługa Tele Konta;
II. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
-
umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
-
kreatywność,
-
odporność na stres,
-
posiada następujące cechy osobowości: samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, opanowanie, dyskrecja, życzliwość i wysoka kultura osobista.
III. Zakres obowiązków na stanowisku - Główny księgowy :
-
prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, przepisami i zasadami,
-
dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
-
dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
-
podpisuje dokumenty dotyczące poszczególnych operacji,
-
podejmuje decyzje wstępnych zastrzeżeń do przedstawionej oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z prawem,
-
zapewnia, że zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, a jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie,
-
w przypadku ujawnienia nieprawidłowości zwraca dokument właściwemu pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia- odmawia podpisania dokumentu, o czym pisemnie powiadamia dyrektora poradni,
-
opracowuje i kontroluje realizacje planu dochodów i wydatków, prowadzenia dziennika głównie dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej,
-
prowadzi analitykę dla poszczególnych zespołów kont,
-
uzgadnia księgowość analityczną z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w przepisach,
-
pomaga w przeprowadzeniu inwentaryzacji składników majątkowych,
-
prowadzi finansowe rozliczenie inwentaryzacji,
-
sporządza listy płac dla pracowników,
-
prowadzi karty wynagrodzeń, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
-
oblicza zasiłki chorobowe, rodzinne i wychowawcze, rozlicza godziny doraźnych zastępstw,
-
sporządza obowiązujące sprawozdania finansowe, analizy,
-
czuwa nad zabezpieczeniem środków finansowych na fundusz socjalny, nadzoruje prawidłowość wypłat z tych funduszy określonych i zatwierdzonych przez Dyrektora Poradni,
-
należycie przechowuje i zabezpiecza dokumenty finansowo-księgowe, księgi rachunkowe oraz sprawozdania finansowe,
-
wykonuje prace zlecone przez dyrektora poradni.
IV. Wymagane dokumenty:
-
Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko: Główny księgowy.
-
Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
-
Kwestionariusz osobowy – druk do pobrania w Poradni.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe.
-
Dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia).
-
Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska Głównego księgowego.
-
Oświadczenie kandydata:
a) o niekaralności,
b) że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał czynności które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku Głównego księgowego.
c) o posiadaniu umiejętności, o których mowa w pkt I ogłoszenia.
8. Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko Głównego księgowego” w Sekretariacie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ozimku, ul Częstochowska 31, 46-040 Ozimek, w terminie do dnia 21.02.2020 r. do godziny 1200.
Dokumenty które zostaną dostarczone do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ozimku po terminie określonym wyżej, pozostaną bez rozpoznania.
V. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.02.2020r. o godzinie 1000 w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ozimku.
VI. Z „Zasadami postępowania przy naborze kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska urzędnicze w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ozimku można zapoznać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Ozimku lub na stronie internetowej www.bip.powiatopolski.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (077)4651254 w godz. od 800-1500
VII. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.powiatopolski.pl oraz na stronie internetowej poradni www.pppozimek.pl .
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (nazwa RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
DYREKTOR PORADNI
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W OZIMKU
mgr Dorota Paszko