Rejestry i Archiwa
REJESTRY I ARCHIWA
prowadzone w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ozimku
WYKAZ REJESTRÓW PORADNI
1) Rejestr uchwał organów samorządu powiatowego,
2) Rejestr skarg i wniosków,
3) Rejestr aktów wewnętrznych – zarządzeń dyrektora,
4) Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
5) Rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej,
6) Rejestr wyjść w godzinach służbowych,
7) Rejestr wyjść prywatnych,
8) Rejestr szkoleń bhp,
9) Rejestr druków ścisłego zarachowania,
10) Rejestr alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z usług Poradni,
11) Rejestr ilościowy przyjmowanych dzieci i młodzieży str.1 i str.2,
12) Książka kontroli str.1 i str.2.
13) Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
ARCHIWUM PORADNI
W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ozimku przepisy kancelaryjno-archiwalne zostały określone w pozytywnie zaopiniowanej przez Archiwum Państwowe w Opolu - Instrukcji kancelaryjnej, Rzeczowym wykazie akt oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt.